Min Båt Er Så Liten Tekst

Han lot vel kje akkurat jesus få styra og. Om jeg er liten eller stor.

Pin Av Line Andreassen Pa Hverdagsmat

Min båt er så liten og havet så stort.

Min båt er så liten tekst. Da er det lett å rote seg bort i en verden preget av penger begjær utroskap og nye livssyn som tilbyr en spennende innsikt i den åndelige verden. Vi mennesker har så lite å komme med og er som støv i forhold til resten av universet. Min båt er så liten og havet så stort men jesus har grepet min hånd når han styrer båten så går det så bra på veien til himmelens land.

Når han styrer båten d da går det så bra a d på veien til himmelens land sakte middels raskt. Melodien er av svensk opphav og brukes også til skillingsvisen det vokste en lilje ved grantreets fot. Min båt er så liten lyrics.

å høre jesus til og gå den vei han vil. Han blei trøsta i mang ei havn men. Visa er innspilt på frem fra glemselen kap 11 med rita engebretsen.

Dette feltet skal ikke fylles ut. Song han har lært. Min båt er så liten og havet så uendelig svært det sitte ein tørste seilar og minnes ein song han har lært han lot vel kje akkurat jesus få styra og stå ved roret han blei trøsta i mang ei havn men frelst det e kje ordet i kveld vises film på lugaren i hans indre litt slitne kinosal han ser seg på barndommens bedehus.

å tenke på sanger man sang som barn når man er eldre er ganske interessant. De får liksom en helt ny mening. D a min båt er så liten og havet så stort g a d men jesus har grepet min hånd.

Det sitte ein tørste seilar og minnes ein. Bjørn eidsvåg min båt er så liten lyrics. Jeg synes spesielt min båt er så liten er kul.

Min båt er så liten lovsanger. Min båt er så liten og havet så uendelig svært det sitte ein tørste seilar og minnes ein song han har lært han lot vel kje akkurat jesus få styra og. Når han styrer båten da går det så bra på veien til himmelens land.

Min båt er så liten har vært kjent som søndagskolesang siden 1870 årene. Min båt er så liten og havet så stort men jesus har grepet min hånd. Om jeg er liten eller stor så er det best for meg på jord.

Når han styrer båten da går det så bra på veien til himmelens land. Min båt er så liten og havet så. Min båt er så liten by bjørn eidsvåg.

Lyrics for min båt er så liten by frelsesarmeen.

Pin Pa Kake Bake Oppskrifter

Pin Pa Healthier Snack

Pin Pa Middag

Pin Pa Lunch

Pin Pa Gjaerbakst

Antonymer Bokstaver Ordforrad Og Spesialundervisning

Pin Pa Sitater

Pin Pa Bakst

Pin Pa Mattips

Pin Pa Middag

Pin Pa Mat Oppskrifter

Pin Pa Kyllinggryte

Pin Pa Middagstips

Pin Pa Oppskrifter

Pin Pa My Web Shop

Eplekake 2 Eplekake Vaniljeis Oppskrifter

Hvor Mange Gullfisker Eller Stjerner Fikk Du I Denne Barndomsminner Barndom Og Minner

Pipserier Min Soster Mangler Sma Kort

God Gammeldags Tropisk Aroma Tropisk Kaker Oppskrifter Kaker


LihatTutupKomentar