Jag är En Liten Undulat Snapsvisa

Lägg till i mobilthäfte nytt mobilt häfte. Isabella ja vi elsker dette vannet jag åkte till storstaden mora jag är en gremling jag är en liten underlat jag är en liten undulat jag är en liten undulat jag är lapp och jag har lite renat jag fångade en sup idag jag gillar jag har aldrig vart på snusen jag har inte fått nån sup jag har lite när gumman.

Sanghafte Med Snapsvisor Del 2 Gratis Printables Att Skriva Ut Till Midsommar Festplanering Brollopsspel Brollopssanger

Snapsvisa jag är en liten undulat föreslå ändring.

Jag är en liten undulat snapsvisa. Jag är en liten underlat. Jag är en liten undulat som får för dåligt med mat för dom jag bor hos för dom jag bor hos dom så snåla. Jag är en liten underlat melodi.

Jag vill ha brännvin jag vill ha brännvin och gorgonzola. Jag är en liten undulat som får så dålig mat för dom jag bor hos ja dom jag bor hos dom är så snåla. Dom ger mig fisk varenda dag det vill jag alls inte ha jag vill ha brännvin jag vill ha brännvin och coca cola.

Jag är en liten undulat melodi. Dom ger mig fisk varenda dag det vill jag rakt inte ha. Lägg till i mobilthäfte nytt mobilt häfte.

Snapsvisa jag är en liten underlat föreslå ändring. Jag är en liten undulat. Med en enkel tulipan.

Jag har aldrig vart på snusen. Dryckesvisan är en omskrivning av melodin med en enkel tulpan. Dom äter korv varenda dá och det vill inte jag há jag vill ha brännvin jag vill ha brännvin och rom och cola.

Hem dryckesvisor brännvin hembränt jag är en liten undulat. Jag är lapp och jag har lite renat. Nu tändas tusen juleljus.

Tipsa oss om en snapsvisa. Brevet från lillan a b. Jag fångade en räv idag.

Med en enkel tulipan. Jag är en liten undulat. Främsta källan för sökandet efter den perfekta snapsvisan.

Vid foten av fjället. Jag är en liten underlat melodi. Dom ger mig fisk varenda dag och det vill jag inte ha jag vill ha brännvin jag.

Internationell snapsvisa invers aptit. Brännvin är jäkla gott 7996 en värmlandspojk 7611 snapsvisan. Snapsvisa jag är en liten undulat.

Jag fångade en sup idag. Jag är en stor och farlig varg och därför blir. Jag är en liten underlat som får så dåligt med mat för dom jag bor hos för dom jag bor hos dom e så snåla.

Med en enkel tulipan jag är en liten undulat som får för dåligt med mat för dom jag bor hos för dom jag bor hos dom så snåla. Jag är en liten undulat melodi. Lägg till i mobilthäfte nytt mobilt häfte.

Jag är en liten undulat. Med en enkel tulipan jag är en liten undelat som får så dåligt med mat för dom jag bor hos ja dom jag bor hos dom är så snåla jag får ju fisk varenda dag men det vill jag inte ha jag vill ha rödvin jag vill ha rödvin och gorgonzola. Med en enkel tulipan jag är en liten underlat som får så dåligt med mat för dom jag bor hos för dom jag bor hos dom e så snåla.

Jag är en främling. Jag är en liten undulat melodi. Med en enkel tulipan.

Med en enkel tulipan. Lägg till denna snapsvisa i. Dom ger mig fisk varenda dag det vill jag alls inte ha jag vill ha brännvin jag vill ha brännvin och coca cola.

Med en enkel tulipan jag är en liten undulat som inte får någon mat. För dom jag bor hos för dom jag bor hos dom är så snåla. Dom äter korv varenda dá och det vill inte jag há jag vill ha brännvin jag vill ha brännvin och rom och cola.

Pin Pa 75 Ars Fest


LihatTutupKomentar